اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

والیبال انتخابی المپیک| جیانی: باختیم، اما از شرایط تیمم راضی هستم

سرمربی تیم ملی والیبال آلمان گفت: نتیجه را به اسلوونی واگذار کردیم، اما از شرایط تیمم رضایت دارم.

والیبال انتخابی المپیک| جیانی: باختیم، اما از شرایط تیمم راضی هستم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال اسلوونی در دومین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک مقابل آلمان قرار گرفت و توانست دومین پیروزی خود را جشن بگیرد. این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 به سود اسلوونی تمام شد. با این نتیجه صعود هر دو تیم قطعی شد و چک و بلژیک با تورنمنت وداع کردند. 

آندره جیانی، سرمربی تیم ملی والیبال آلمان در خصوص این مسابقه و شکست مقابل اسلوونی اظهار داشت: با وجود اینکه ما نتیجه را به اسلوونی واگذار کردیم، اما من هنوز از شرایط تیمم راضی هستم. مقابل اسلوونی تغییراتی در زمین ایجاد کردیم و شاگردانم با انرژی بالایی بازی کردند.

وی ادامه داد: ما با نایب قهرمان اروپا بازی داشتیم و توانستیم هم سطح آنها ظاهر شویم، اما چند اشتباه مرتکب شدیم و نتیجه را واگذار کردیم. ما برای مسابقات انتخابی المپیک تیم گسترده‌ای داریم که موضوع بسیار مهمی است. ضمن اینکه ما این شانس را داشتیم که به اکثر بازیکنان خود فرصت حضور در میدان را بدهیم. شرایط گروزر هم خوب است و می‌تواند در روز پنج‌شنبه در ترکیب قرار بگیرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول